Hur skaffar vi en app med er?

Det är egentligen ganska enkelt att skaffa en egen app med oss. Vi kan även bygga appar åt fler branscher än just hälso- och sjukvården.

Det enda du behöver tänka ut är vilket typ av innehåll, vilka metoder/operationer/behandlingar/produkter som ni vill inkludera och hur flödet av information ska vara strukturerat. Ni ska även vara på det klara med grafisk profil och andra funktioner som ni kan tänkas vilja ha.

Detta kräver lite av er tid, men i slutändan är det värt besväret.

Våra appar är vanligtvis uppbyggda med en startsida där all information som är relevant för stunden syns, ett flöde med pedagogisk information om hela patientresan, en skräddarsydd funktion (som t.ex. en kalkylator, delbetalningstjänst för kunder osv) och en boka tid-sida med bokningskalender samt till sist en Kontakt-sida.

Den grund som hör till appens informationsflöde är något som kallas för push-notifikationer.

Ponera att ni är intresserade av att skaffa en sådan här app, eller en liknande app med några modifikationer. Vilka är stegen?

  • Ett inledande möte där vi går igenom ert behov
  • Ett förslag med en exekutiv plan
  • Demo-kostnad för att vi ska kunna bygga den betaversion som vi har kommit överens om
  • Vi erhåller material från er (bilder, videos, information/text)
  • Leverans av färdig app

Den här processen brukar kan ta allt ifrån 1 månad till 3 månader – och en stor del av detta beror både på innehållet som ska finnas med samt anpassningen av appen.

Hör av er till oss på info@nojdpatient.se för att veta mer eller boka ett möte.